Saturday, December 13, 2008

BE HEALTHY MAKE YOU WEALTHY

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Hari ini genap usia saya ke 47 tahun yang mana di dalam usia begini telah memantapkan saya untuk menjadi seorang isteri, ibu dan juga seorang usahawan yang berjaya. Dengan kerjasama dan sokongan daripada keluarga telah menjadikan saya seorang yang cekal untuk menempuh apa jua cabaran yang bakal mendatang terutama di dalam busines yang baru saya ceburi.

Dapat saya rasakan ketika membuat promosi di kampung iaitu di Bota Kanan, Perak, Hari Raya Aidil Adha yang lepas, dimana saya telah berjaya memujuk beberapa orang di kalangan keluarga saya untuk mencuba produk IgG-Plus yang luarbiasa. Walaupun pada mulanya mereka agak keberatan tapi saya cuba meyakinkan mereka dengan beberapa taktik yang di dapati dari blog beberapa usahawan-usahawan Smart Naco yang telah berjaya, juga dari CD SST Training yang di beri oleh En Zulkifli untuk di jadikan panduan. Ternyata ia Berkesan! Saya telah berjaya menjual beberapa kotak IgG-Plus juga Pek Percubaan kepada mereka. Walaupun tak banyak tapi bagi saya yang baru memulakan bisnes ini, ia adalah satu permulaan yang menaikkan Semangat untuk saya terus berusaha menjadi seorang USAHAWAN yang berjaya. InsyaAllah..

Balik saja dari Bota, Perak, saya bersama keluarga telah pergi menziarah saudara-mara suami saya di Perlis. Terasa begitu bersemangat sekali untuk mempromosi IgG-Plus di sana. Saya dapati di sana, banyak yang tak tahu tentang IgG-Plus, saya rasa peluang untuk di pasarkan di sana terbuka luas. Ada juga beberapa kenalan suami saya yang berminat dan akan menghubungi saya kemudian. Mudah-mudahan saya akan mendapat tindakbalas yang baik dari mereka. Walaupun masa kami singkat, sempat juga saya dan keluarga mengedarkan fliers. Di harapkan apa yang kami usahakan akan membuahkan hasil.

IT SIMPLE AND EASY

You used for your self. You will earn money.
You topped for your self. You will earn money.
You topped for your family. You will earn money.
You topped up for your friend. You will earn money.
You sponsor others to join my mode. You will earn money.

SO WE START OUR OWN BUSINESS WITH IgG-PLUS FOR EXTRA MONEY

BERSAMA MENUJU KE PUNCAK KEJAYAAN DAN PENUHI IMPIAN ANDA!

Wassalam, jumpa lagi.

Hamidah Abd Rahman
013-5842901 / 05-2918269
hamidahdin@ymail.com
www.alivingmydream.com/hamidahdin/

No comments: